تاريخ : پنج شنبه 24 مرداد 1392برچسب:, | 10:19 | نویسنده : Amir

تيم ملي فوتبال اسپانيا در ديداري دوستانه مقابل اکوادور به پيروزي رسيد.


در ادامه ديدارهاي دوستانه فوتبال، اسپانيا در ديدار مقابل اکوادور موفق شد با دو گل به برتري برسد.

ماتادورها که در اين ديدار با پيراهن‌هاي آبي به ميدان رفته بودند با گل‌هاي نگردو در دقيقه 25 و کازورلا 63 سه امتيار اين بازي را در شهر گوآياکيل از آن خود کردند.

اين‌ بازي به مناسبت بزرگداشت بازيکن فقيد اکوادور کريستين بنيتس برگزار شد.


 



تاريخ : پنج شنبه 24 مرداد 1392برچسب:, | 10:18 | نویسنده : Amir

تيم فوتبال پرتغال با گلزني ستاره خط حمله خود در ديدار مقابل هلند از شکست گريخت.


در ادامه ديدارهاي دوستانه فوتبال در سراسر جهان پرتغال در حضور نزديک به 30 هزار تماشاگر به مصاف هلند رفت و اين ديدار با نتيجه يک بر يک به پايان رسيد.

در اين بازي ابتدا لاله‌هاي نارنجي با گل استروتمن در دقيقه 17 پيش افتادند اما در نيمه دوم پرتغالي‌ها با گلزني ستاره رئال مادريدي‌ خود کريستيانو رونالدو در دقيقه 87 موفق شدند بازي را به تساوي بکشند و از شکست بگريزند.



تاريخ : پنج شنبه 24 مرداد 1392برچسب:, | 10:16 | نویسنده : Amir

ازی هیجان انگیز آلمان برابر پاراگوئه، همانند یک ماراتن ماجراجویانه بود چرا که آلمان هر بار که عقب افتاد به سرعت گل خورده را جبران کرد.



آلمانی ها در این دیدار باگل بندر از شکست در زمین خود فرار کردند، در این دیدار که در حضور 46 هزار تماشاگر در استادیوم کایزرسلاترن برگزار شد، پاراگوئه ای ها با بازی خوب خود حسابی یوگی و یارانش را به چالش کشیدند.

این در حالیست که هر دو تیم با ترکیب کامل خود به میدان رفتند (هرچند آلمان گوتزه، کروس و شواینی را در اختیار نداشت)، این یاران پاراگوئه بودند که با شروع فوق العاده خود و زدن دو گل در 15 دقیقه آغازین توسط نونز و پتونی، حسابی نویر را سورپرایز کردند، این دو گل با اشتباه مسلم مرته ساکر و خدیرا برای تیم حریف بدست آمد، اما آلمانی ها بلافاصله در صدد جبران برآمده و در 15 دقیقه دوم بازی توسط شوت زیبای گوندوغان و تک به تک مولر، بازی را به تساوی کشیدند؛ اما این پایان کار نبود، در حالی که همه منتظر سوت پایان نیمه اول بودند، سامودیو گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر رساند.

در این دیدار علاوه بر مرته ساکر پر اشتباه، کلوزه هم بازی پر اشتباهی به نمایش گذاشت که خیلی ها آن را به فاصله دو گله اش با گرد مولر ربط می دهند، چرا که او در بعضی صحنه ها با تکروی سعی به گلزنی داشت، تا با شکستن رکورد مولر، خود را برترین گلزن تاریخ کشورش بداند؛ هر چند او با شروع نیمه دوم جای خود را به دیگر مهاجم نه چندان آماده آلمان، ماریو گومز داد.

در نیمه دوم، لو که گوندوغان را بدلیل مصدومیت از دست داده بود و بندر را جانشینش کرده بود، پودولسکی را بجای رویس و بواتنگ را به جای مرته ساکر، ضعیف ترین بازیکن آلمان وارد زمین کرد.

در این نیمه بازی به اصطلاح یک گله شده بود و 45 دقیقه بازی روی دروازه پاراگوئه در جریان بود تا اینکه در دقیقه 74 شوت سرکش بندر کار را به تساوی کشاند تا این نتیجه تا پایان پا بر جا بماند.

پیش از آغاز بازی طی مراسمی از دروازبان و کاپیتان اروگوئه، خوستو ویلار، به مناسبت 100مـین بازی ملی اش با لباس پاراگوئه تقدیر به عمل آمد.



تاريخ : پنج شنبه 24 مرداد 1392برچسب:, | 10:15 | نویسنده : Amir

یاران هیتزفلد با درخشش هافبک بایرن مونیخ، توانستند نوار شکست ناپذیری فیل بزرگ را پاره کنند.


در این دیدار که در بازل سوئیس برگزار شد، تیم سوئیس تحت هدایت اوتمار هیتزفیلد، توانست تیم برزیل را با یک گل شکست دهد، این گل در دقیقه 47 توسط آلوز به ثمر رسید!

در این دیدار که برزیلی ها تقریبا با ترکیب جام کنفدراسیون ها به میدان رفته بودند، با ترکیب و بازی خوب یاران هیتزفلد مواجه شدند؛ ستاره این بازی هم بدون شک خردان شکیری بود؛ این ستاره جوان که زیر نظر گواردیولا کار می کند با انجام بازی خوب خود بارها و بارها خط دفاع برزیل را در نبود داوید لوئیز اذیت کرد.

تک گل بازی هم از روی ارسال شکیری و ضربه سر دنیل آلوز به ثمر رسید تا تیم برزیل بعد از 24 سال، با گل به خودی دنیل آلوز بازی را به تیم سوئیس واگذار کرد.

نکته جالب، انجام اولین بازی ملی مکسول مدافع چپ سابق بارسلونا و حال پی اس جی، در سن 31 سالگی بود.



تاريخ : چهار شنبه 23 مرداد 1392برچسب:, | 23:36 | نویسنده : Amir

تيم ملي ژاپن در ديداري دوستانه با نتيجه 4 بر 2 مغلوب اروگوئه شد.


ژاپن در ديداري دوستانه در خانه خود برابر اروگوئه قرار گرفت که در پايان با نتيجه پرگل 4 بر 2 شکست خورد.

براي اروگوئه در اين ديدار ديگو فورلان دوبار در دقايق 27 و 29 گلزني کرد. ديگر گل‌هاي مهمان را در اين ديدار لوئيس سوآرس (53) و آلوارو گونسالس (58) به ثمر رساندند. براي ژاپن نيز در اين ديدار کيسوکه هوندا و شين‌جي کاگاوا گلزني کردند.

تيم‌هاي آسيايي امروز در ديدارهاي ديگري به مصاف حريفان خود رفته و مي‌روند که در مهم‌ترين آنها کره‌جنوبي با پرو و شيلي با عراق بازي مي‌کنند.



تاريخ : یک شنبه 20 مرداد 1392برچسب:, | 9:5 | نویسنده : Amir

 

تيم فوتبال رئال مادريد در ديداري دوستانه اينتر ميلان را با شکستي سنگين مواجه کرد.


 

از سري رقابت‌هاي دوستانه باشگاهي و در يک ديدار حساس تيم فوتبال رئال مادريد ملقب به قوهاي سپيد با هدايت کارلو آنجلوتي موفق شد اينتر ميلان ايتاليا را با نتيجه سه بر صفر شکست دهد.

 کاکا در دقيقه 11، رونالدو 38 و آلوارز 68 براي رئال گلزني کردند.

در ساير ديدارها نيز نتايج زير به دست آمد:

سلتيک 1  ليورپول 0

تاتنهام 1  اسپانيول 1

نيوکاسل 1  براگا 1

اوساسونا 1  وايادوليد 1

 

دانلود فیلم



تاريخ : شنبه 19 مرداد 1392برچسب:, | 22:42 | نویسنده : Amir

تيم فوتبال آرسنال در ديداري دوستانه منچستر سيتي را شکست داد.

در ادامه بازي‌هاي دوستانه و تدارکاتي باشگاهي چند مسابقه برگزار شد که در مهم‌ترين آنها تيم فوتبال آرسنال موفق شد با نتيجه سه بر يک بر منچستر سيتي غلبه کند.

توپچي‌هاي لندن توسط ولکات در دقيقه 9، رمزي دقيقه 59 و ژيرو در دقيقه 62 به گل رسيدند و تک گل سيتي را نگردو در دقيقه 79 به ثمر رساند.

در ساير ديدارها نتايج زير به دست آمد:

استون ويلا 3  مالاگا 2

کارديف 2  بيلبائو 1

فولام 1  پارما 2

هال سيتي 3  بتيس 0

نوريچ 2  پاناتينايکوس 0

ساوتهمپتون 4  رئال سوسيداد 3

استوک 0  جنوا 0

وست برومويچ 2  بلونيا 0



تاريخ : پنج شنبه 17 مرداد 1392برچسب:, | 17:55 | نویسنده : Amir

ميزبان جام‌جهاني 2014 برگزاري ديدار دوستانه با تيم ملي فوتبال استراليا را تأييد کرد.


تيم ملي فوتبال برزيل هفتم سپتامبر (16 شهريور) در مسابقه‌اي دوستانه با تيم ملي استراليا ديدار خواهد کرد.

فدراسيون فوتبال برزيل اکنون اعلام کرد که اين مسابقه مطابق انتظارات برگزار خواهد شد و در گزارشي روي وب‌سايت خود اعلام کرد که ديدار استراليا و قهرمان جام کنفدراسيون‌ها 2013 شانزدهم شهريور در روز استقلال برزيل در استاديوم مانه گارينچا برگزار خواهد شد.

اين مسابقه با توجه به حضور قدرتمند برزيل در جام کنفدراسيون‌ها مي‌توند محک خوبي براي شاگردان هولگر اوسيک باشد.



تاريخ : چهار شنبه 16 مرداد 1392برچسب:, | 20:45 | نویسنده : Amir

تيم فوتبال بارسلونا در ديداري دوستانه تيم ملي تايلند را گلباران کرد.


تيم فوتبال بارسلونا که براي انجام چند بازي تدارکاتي و دوستانه به شرق آسيا سفر کرده است، عصر امروز به مصاف تيم ملي تايلند رفت و موفق شد حريف تيم ملي کشورمان در مقدماتي جام ملت‌هاي آسيا را با نتيجه هفت بر يک شکست دهد.

گل‌هاي بارسلونا را نيمار دقيقه 12، ليونل مسي دقايق 14 (پنالتي) و 25، پدرو در دقايق 19، 35 و 48 و آلکسيس دقيقه 50 به ثمر رساندند.

مسي و نيمار در نيمه اول اين مسابقه بازي کردند که مسي دو گل زد و دو پاس گل داد. ضمن اينکه در اين بازي پدرو رودريگز هت‌تريک کرد و به دلايل نامعلوم نتوانست تا پايان بازي ادامه دهد و به احتمال زياد به دليل مصدوميت بازي دوستانه برابر مالزي را از دست خواهد داد.

همچنين در يک ديدار دوستانه ديگر تيم فوتبال کاشيما آنتلرز موفق شد با نتيجه سه بر دو بر سائوپائولوي برزيل غلبه کند.



تاريخ : چهار شنبه 16 مرداد 1392برچسب:, | 9:8 | نویسنده : Amir

در ادامه تورنمنت چند جانبه گينس ، اينتر موفق شد در ضربات پنالتي يوونتوس را شکست دهد. منچستريونايتد هم که در سوئد به مصاف آئک سولنا رفته بود با تساوي يک بر يک متوقف شد.

تيم‌هاي اروپايي براي آمادگي هر چه بيشتر در فصل جديد فوتبال همچنان در ديدارهاي دوستانه توانايي‌هاي خود را محک مي زنند. در تورنمنت چند جانبه قهرمانان اروپا (گينس) دو ديدار برگزار شد.

در ديدار نخست يوونتوس و اينتر ميلان که براي قرار گرفتن در جايگاه نهم به مصاف هم رفتند به تساوي يک بر يک دست يافتند تا کار به ضربات پنالتي کشيده شود. در ضربات پنالتي اين تيم اينتر بود که موفق شد با نتيجه‌ 9 بر 8 برابر بيانکونريها به پيروزي برسد.

در ديگر ديدار برگزار شده هم والنسيا موفق شد با يک گل از سد اورتون بگذرد و در جايگاه پنجم قرار گيرد.

در فينال اين رقابت‌ها هم عصر امروز (چهارشنبه) رئال مادريد با هدايت کارلو آنچلوتي به مصاف چلسي مي‌رود که ژوزه مورينيو را بر روي نيمکت خود مي‌بيند.

در کشورهاي مختلف اروپايي همچنين ديدارهاي دوستانه ديگري برگزار شد که مي‌توان به پيروزي دو بر يک اوساسونا برابر رئال ساراگوسا اشاره کرد.

منچستر يونايتد هم که در سوئد به مصاف آئک سولنا رفته بود با تساوي يک بر يک متوقف شد. تک گل شياطين سرخ را در اين ديدار هنريکوئز در دقيقه‌ 67 به ثمر رساند.

** نتايج ديگر ديدارها

* نوريچ يک – رئال سوسيداد يک

* گلاسکو رنجرز يک – نيوکاسل يک

* آلمريا يک – گرانادا يک

* براگا يک – وست‌هام صفر



صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 8 صفحه بعد
  • قالب وبلاگ