تاريخ : دو شنبه 30 بهمن 1391برچسب:, | 20:26 | نویسنده : Amir

رسانه هاي ورزشي آلمان روز دوشنبه اعلام کردند يوپ هاينکس سرمربي تيم فوتبال بايرن مونيخ احتمالا پس از جدايي از اين تيم، هدايت شالکه 04 را بر عهده خواهد گرفت.


به گزارش خبرگزاري فرانسه از برلين، در حالي که بايرن هم اکنون با 15 امتياز اختلاف با اقتدار در صدر جدول رده بندي بوندس ليگا قرار دارد، هاينکس 67 ساله قرار است در پايان فصل به دو سال حضور در اين تيم پايان دهد و جاي خود را به پپ گوارديولا سرمربي سابق بارسلونا دهد.

شالکه در ماه دسامبر پس از برکناري هوب استيونس مربي هلندي به دليل نتايج ضعيف، ينس کلر را به عنوان جانشين وي معرفي کرد. با اين حال، اين تيم هنوز نتايج ضعيفي در مسابقات مي گيرد و در 11 بازي گذشته تنها يک پيروزي به دست آورده و در رده نهم جدول قرار دارد.

روزنامه بيلد گزارش داد هاينکس گفته است شايد پس از اتمام قراداد با بايرن، بازنشسته نشود و همچنان به مربيگري ادامه دهد و مديران شالکه نيز با وي مذاکراتي انجام داده اند.

هورست هلدت مدير باشگاه شالکه در مورد اين خبر گفت: «نام هاينکس پخش شده و در مورد آن مطالبي نوشته مي شود. البته قبلا نامهاي ديگري هم اعلام شده و هاينکس نيز آخرين نفر نخواهد بود. بنابراين ما در اين مورد اظهار نظر نمي کنيم.»

اولي هوينس رئيس باشگاه بايرن مونيخ در واکنش به اين خبر گفت: «نمي توانم چنين انتقالي را تصور کنم. اين دروغ زودهنگام ماه آوريل است.»

هاينکس پيش از اين يک بار در فصل 2003-2004 هدايت شالکه را بر عهده داشت که در آن فصل، اين تيم هفتم شد و هاينکس اوايل فصل بعد در پي نتايج ضعيف اين تيم برکنار شد.



تاريخ : دو شنبه 30 بهمن 1391برچسب:, | 18:32 | نویسنده : Amir

تمرين تيم فوتبال استقلال با حضور تمامي بازيکنان اين تيم برگزار شد.


به گزارش فارس، تيم استقلال که روز گذشته تنها در نوبت صبح برنامه هاي بدنسازي را پشت سر گذاشته بود از ساعت 15 امروز برنامه هاي تاکتيکي خود را براي ديدار با صنعت نفت آبادان پيگيري کرد. در تمرين امروز تمامي بازيکنان بدون مشکل حضور داشته و مصدومي در ترکيب اين تيم ديده نمي شد.

*در ابتداي تمرين امير قلعه نويي حدود 10 دقيقه با بازيکنان تيمش صحبت کرد و از آنها خواست با توجه به ديدار آينده روي بازي با صنعت نفت تمرکز کنند. سرمربي استقلال به بازيکنان اين تيم گفت: کاري به شکست سپاهان مقابل پرسپوليس نداشته باشيد و فقط روي 8 بازي آينده خودتان فکر کنيد.

* هنگامي که صحبت هاي قلعه نويي با بازيکنان تمام شد سرمربي آبي پوشان مجتبي جباري را به گوشه اي از زمين فرا خواند و حدود هفتاد دقيقه با اين بازيکن به صحبت پرداخت. صحبت هاي قلعه نويي و جباري آنقدر طول کشيد که شماره 8 فرصت پيدا نکرد در برنامه هاي گروهي آبي پوشان حاضر شود اما طرفداران استقلال خيلي دوست داشتند بدانند بين سرمربي و جباري چه گذشته است. جباري پس از اين صحبت ها زير نظر حاج قاسم تمرينات بدنسازي را پشت سر گذاشت.

*حدود 120 نفر از طرفداران استقلال در تمرين امروز حضور داشتند. چند تن از طرفداران استقلال با تهيه بنري که روي آن عدد (4) نوشته شده بود خاطره 4 برد پياپي آبي پوشان در دربي را براي طرفداران اين تيم زنده کردند.

*ميرشاد ماجدي شاهرخ بياني، سيروس دين محمدي و مهدي فنوني زاده در تمرين امروز آبي پوشان حاضر بودند. همچنين فرزاد مجيدي هم در تمرين امروز حاضر بود.

*سياوش اکبرپور که در اولين جلسه تمريني بعد از بازي با فجر در کارهاي تيمي شرکت نداشت امروز پا به پاي سايرين تمرين کرد.

* حميد بابازاده برنامه هاي سنگيني را براي گلرهاي استقلال در نطر گرفته بود.

* در ابتداي تمرين بازيکنان بدن هاي خود را با توپ گرم کردند. سپس بازيکنان اصلي ديدار با فجر سپاسي دور زمين دويده و به بازي آقا وسط پرداختند. مرحبه پاياني تمرين فوتبال در قابل دو تيم سبز و آبي بود که بازيکنان آن را انجام دادند.



تاريخ : دو شنبه 30 بهمن 1391برچسب:, | 18:31 | نویسنده : Amir

بازيکنان تيم فوتبال پرسپوليس در حاشيه تمرين امروز با گرفتن کشتي و بازي واليبال ‌نشسته به شيرين‌کاري پرداختند.

تمرين تيم پرسپوليس پس از پيروزي يک بر صفر مقابل سپاهان از ساعت 16 امروز در ورزشگاه درفشي‌فر دنبال شد. در اين تمرين بازيکنان اصلي به ريکاوري و سپس بازي سپک‌تاکرا پرداختند.

به گزارش فارس،بازيکنان ذخيره نيز زير نظر باقري و حسيني به شوت‌زني با پاس هاي طولي و عرضي و سانتر از جناحين و ضربه به گل پرداختند.

*در تمرين امروز تنها 20 هوادار حضور داشت.

*علي کريمي از صبح امروز در ورزشگاه درفشي‌فر حضور پيدا کرد و به صورت اختصاصي به تمرين پرداخت. وي به احتمال فراوان به بازي مقابل سايپا مي‌رسد.

*کريم باقري امروز پا به پاي ساير بازيکنان به تمرين پرداخت. حتي بارها با شوت‌هايش در تمرين امروز گلزني هم کرد.

*امروز خبري از بگوويچ در محل تمرين نبود.

*مهدي مهدوي‌کيا به همراه فولادي غايب بود.

*نيلسون به دليل مصدوميت تمرين نکرد.

*بازيکنان اصلي در جلسه‌اي به مدت 10 دقيقه با گل‌محمدي به گفت‌وگو پرداختند.

*پسر گل‌محمدي نيز در گوشه‌اي از زمين تمرينات اختصاصي را دنبال مي‌کرد.

*رضا حقيقي نيز در تمرين امروز علاقه خود را به واليبال نشسته نشان داد و به اين بازي پرداخت.

* يکي از نکات جالب تمرين امروز گفت‌وگوي يک دوربين تلويزيوني با ليدرهاي پرسپوليس بود، که در کنار زمين و در هنگام تمرين قرمزپوشان انجام شد. همين موضوع باعث تعجب بازيکنان شده بود.

*دکتر سودي که به تازگي رئيس دانشگاه باشگاه پرسپوليس شده به بازيکناني در حاشيه تمرين قول داد که به همه آنها نمره 20 مي‌دهد.

*فيلم بازي‌هاي آلومينيوم براي آناليز نيز رسيد.

*گلزني‌هاي باقري از 60 متري زمين نيز باعث شد تا بازيکنان او را به شدت تشويق کنند. باقري توپ‌ها را در فاصله 60 متري مي‌کاشت و به صورت بلند وارد دروازه مي‌کرد.

*بازيکنان ذخيره پرسپوليس در انتهاي تمرين به فوتبال دستگرمي در نيمه زمين پرداختند.

*بي‌خبري از مهدي مهدوي‌کيا نيز در تمرين امروز نيز عجيب بود.

* بازيکني به نام روزبه چشمي از تيم هاي جوانان در تمرين پرسپوليس شرکت کرده بود.



تاريخ : دو شنبه 30 بهمن 1391برچسب:, | 18:29 | نویسنده : Amir

مدافع تيم فوتبال پرسپوليس نسبت به خبر شکايت باشگاه سپاهان از او به کميته انضباطي واکنش نشان داد.

پس از تصميم مديرعامل باشگاه سپاهان براي شکايت از بنگر به دليل حرکاتش در ديدار يک‌شنبه‌ي تيم‌هاي پرسپوليس و سپاهان، بنگر نسبت به اين اعتراض واکنش نشان داد.

به گزارش ايسنا،وي درباره شکايت باشگاه سپاهان از او در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اگر باشگاه سپاهان قبول دارد که هواداران‌شان به من فحاشي کرده‌اند، من هم قبول مي‌کنم که در بازي ديشب حرکتي انجام داده‌ام.

وي از پاسخ دادن به ديگر سوالات اصحاب رسانه خودداري کرد و گفت صحبتي نمي‌کنم.

 



تاريخ : دو شنبه 30 بهمن 1391برچسب:, | 18:29 | نویسنده : Amir

رئيس کميته پزشکي فدراسيون فوتبال از محروميت دو ساله فوتساليست دوپينگي خبر داد.

احمد هاشميان در مورد راي فوتساليست‌ دوپينگي گفت: راي بدوي در مورد او صادر شده است و اين بازيکن به دليل استفاده از مواد نيروزا به دو سال محروميت محکوم شده است با اين حال تا چهارشنبه عصر اين بازيکن فرصت دارد که به اين راي اعتراض کند و در صورتي که چنين کاري انجام ندهد چهارشنبه عصر مي‌توانيم متن کامل راي محروميت اين بازيکن را اعلام کنيم.

به گزارش فارس ، وي در مورد وضعيت بازيکن دوپينگي فوتبال گفت: هفته آينده جلسه رسيدگي استيناف اين بازيکن است.



تاريخ : دو شنبه 30 بهمن 1391برچسب:, | 14:7 | نویسنده : Amir
تاريخ : دو شنبه 30 بهمن 1391برچسب:, | 13:57 | نویسنده : Amir

http://footballonline.ir/Picture/20130218134934_izpmgmj4np4irq2luewc0jef.jpg



تاريخ : دو شنبه 30 بهمن 1391برچسب:, | 13:55 | نویسنده : Amir



تاريخ : دو شنبه 30 بهمن 1391برچسب:, | 13:54 | نویسنده : Amir



تاريخ : دو شنبه 30 بهمن 1391برچسب:, | 13:54 | نویسنده : Amir



  • قالب وبلاگ