تاريخ : چهار شنبه 27 دی 1391برچسب:, | 13:22 | نویسنده : Amir

سايت باشگاه بارسلونا پس از پايان نيم فصل ليگا با انتشار گزارشي به عملکرد خوب اين تيم در ليگا اشاره کرد.

پس از پايان نيم فصل ليگا، سايت باشگاه بارسلونا به انتشار گزارش آماري از نيم فصل نخست ليگا پرداخت که مهم‌ترين آن‌ها تعداد پاس‌هاي آبي و اناري‌هاست که در اين نيم فصل 5000 پاس از رئال مادريد بيشتر داده است.

بارسلونا در نيم فصل ليگا 13475 پاس در ليگا داد که نسبت به رئال مادريد که 8031 پاس داد، بيش از 5000 پاس بيشتر داشته است که در نوع خود بي‌نظير است.

همچنين در حيطه بازي جوانمردانه، بارسلونا با 28 کارت زرد خوش‌اخلاق‌ترين تيم ليگا بوده، در حالي که رئال مادريد در نيم فصل ليگا 43 کارت زرد داشته است. آمار کامل منتشر شده در سايت بارسلونا به اين شرح است:

* پيچيچي

ليونل مسي با 28 گل در 9 ديدار نيم فصل ليگا بهترين آمار خود در نيم فصل ليگا را داشت تا آقاي گل ليگا در نيم فصل نخست باشد. تاکنون سابقه نداشته است يک بازيکن در يک نيم فصل ليگا 28 گل به ثمر برساند.

* بيشترين گل زده

بارسلونا با 64 گل زده هجومي‌ترين تيم ليگا در نيم فصل نخست بوده است. مسي 28 گل، فابرگاس 6 گل، ويا، ژاوي و آدريانو (5 گل) از گلزن برتر بارسلونا در نيم فصل نخست ليگا بودند. هيچ تيم ليگا در اين فصل نتوانسته است به اندازه بارسلونا در نيم فصل نخست اين تعداد گل بزند.

گل خورده

بارسلونا با 20 گل خورده تيم سوم ليگا در اين فصل بوده است. فقط تيم‌هاي مالاگا و اتلتيکو مادريد کمتر از بارسلونا گل خوردند.

تناسب گل

نکته جالب در مورد بارسلونا در نيم فصل نخست تناسب گل‌هاي زده و خورده اين تيم بوده است. از 64 گل زده بارسلونا 32 گل در نيمه نخست و 32 گل در نيمه دوم زده شده است و از 20 گل خورده تيم نيز 10 گل در نيمه نخست و 10 گل در نيمه دوم دريافت کرده است.

تعداد پاس

سلطان پاس در فوتبال جهان در نيم فصل نخست 13475 پاس داشت که نسبت به رئال مادريد که 8031 پاس داشت بيش از 5 هزار پاس بيشتر است.

ويکتور والدس در تمام دقايق بازي کرده است. او 1710 دقيقه در نيم فصل بازي کرده که از تمام بازيکنان ليگا بالاتر بوده است.

ويکتور والدس در کنار ژاوي و مسي در تمام بازي‌هاي بارسلونا در نيم فصل حضور داشتند.

سرآمد بازي جوانمردانه

بارسلونا با 28 کارت زرد نسبت به رئال مادريد که 43 کارت زرد گرفته، بااخلاق‌ترين تيم ليگا بوده است. بارسلونا همچنين کمترين خطا را روي بازيکنان ديگر با 177 خطا انجام داده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ